Για ποια αγάπη μου μιλάς;




«Σ ’αγαπάω, γι’ αυτό σου λέω να αδυνατίσεις, θα είσαι πιο όμορφη μετά», «Επειδή σ ‘αγαπάω σε χτύπησα, είναι έντονα τα αισθήματά μου για σένα και δεν μπορώ να τα ελέγξω» «Πρέπει να αλλάξεις αυτό, εκείνο, το άλλο. Από αγάπη στο λέω» «Σ’ αγαπάω πολύ γι’ αυτό και   ζηλεύω και σε βρίζω και δε σου έχω καμία εμπιστοσύνη», «Σ’ αγαπάω, αλλά αν μου πάρεις κι αυτό το δαχτυλίδι θα σε αγαπάω περισσότερο», «Σ’ αγαπάω πολύ, αλλά ο χαρακτήρας σου με κάνει έξαλλο, όλο λάθη είσαι. Εσύ με αναγκάζεις να σε προσβάλλω μπροστά στον κόσμο», «Δεν θέλω να δουλεύεις, σε θέλω βασίλισσα στο σπίτι, επειδή σ’ αγαπάω πολύ», «Γιατί να έχεις ενδιαφέροντα; Αφού εμείς αγαπιόμαστε, δεν χρειαζόμαστε φίλους και χόμπι», «Με ντροπιάζεις μπροστά στους φίλους μου και συνεργάτες , δεν θέλω να με συνοδεύεις πουθενά, αλλά σ’ αγαπάω», «Γιατί θέλεις να μορφωθείς; Εγώ σε αγαπάω και έτσι μου αρέσεις, αρκεί ένας μορφωμένος σε αυτή τη σχέση, εγώ», «Αγαπάω τα παιδιά μου και θυσίασα τη ζωή μου γι’ αυτά, οπότε και αυτά είναι υποχρεωμένα να με υπακούν και να κάνουν πραγματικότητα τα όνειρά μου. Μόνο εγώ ξέρω το καλό τους».
  Πάμε καλά; Αυτό σου ταΐζουν για αγάπη κι εσύ το καταπίνεις αμάσητο; Για ποια αγάπη μου μιλάς;
 Η αγάπη είναι όμορφη, ειλικρινής, τρυφερή. Σε δέχεται όπως ακριβώς είσαι. Χαίρεται με τη χαρά σου και πονάει με τον πόνο σου. Σε βοηθάει να σηκωθείς, να ανέβεις ψηλά και να πετάξεις. Δεν σου κόβει τα φτερά. Δεν προσπαθεί να σε αλλάξει. Δεν σου σβήνει το χαμόγελο. Δεν σε υποτιμά ως οντότητα.
 Σε έχει τοποθετημένο σε θρόνο, λατρεύει κάθε σου κύτταρο επειδή είναι δικό σου, σου δίνει ελευθερία, δε σε πνίγει.  Σε βοηθά να γίνεις καλύτερος, να αγγίξεις τους στόχους σου, να ονειρευτείς και να πετάξεις.
 Επουλώνει τις πληγές, δεν ανοίγει καινούριες. Σε εξυψώνει ως άνθρωπο, δεν σε καταρρακώνει.
 Σου γεμίζει την ψυχή με καλοσύνη, σου δίνει αυτοπεποίθηση, γίνεται πατερίτσα όταν χάνεις το κουράγιο σου, μέχρι να το ξαναβρείς.
 Είναι εκεί άνευ όρων, να σε συνεπάρει, προσδοκώντας μόνο την ανταπόκρισή σου στο κάλεσμά της.
 Είναι αυτή που σου προκαλεί το χαμόγελο και τα δάκρυα μόνο από τα γέλια.
 Είναι η σιγουριά σου και τα μπαγκάζια σου για τα ταξίδια σου.
Όλα τα άλλα είναι βιασμός αυτής της έννοιας. Μην κλείνεις τα μάτια. Μην βαυκαλίζεσαι όταν σε γονατίζουν και κρύβονται πίσω από αυτή τη λέξη.
 Αξίζεις όλη την αγάπη του κόσμου. Απαίτησέ την. Οτιδήποτε άλλο διώξτο από τη ζωή σου. Βγάλε τις αλυσίδες σου. Γεννήθηκες για να είσαι ελεύθερος, όχι δούλος της υποτιθέμενης αγάπης. 
 Όλοι αυτοί που σου μιλούν για αγάπη, σε ξέρουν; Θέλησαν ποτέ να σε μάθουν; Σε σέβονται; Ξέρουν τις απόψεις σου; Πονάνε μαζί σου; Χαίρονται για σένα; Ξέρουν τι σε κάνει ευτυχισμένο; Γνωρίζουν αυτά που ονειρεύεσαι;  Ξέρουν τι σε τρομάζει; Νιώθεις ασφάλεια κοντά τους; Έχουν αποδείξει τα λόγια τους;
Η αγάπη είναι αρμονία δύο σωμάτων, που κινούνται σαν ένα στους δρόμους της ζωής, χορεύοντας σε ένα ρυθμό ειλικρινούς σεβασμού κι εκτίμησης, θαυμασμού και τρυφερότητας, στον οποίο κανείς δεν κρατά κανένα με το ζόρι. Τους ενώνει το κοινό θέλω. Τους γεμίζει και τους στροβιλίζει σε μια αιώνια ευτυχία, έξω από τα μέτρα και τα σταθμά. Εκεί οπού ο χρόνος χάνει την ιδιότητά του και η ψυχή γίνεται το χέρι στο τιμόνι.
 Η αγάπη είναι θείο δώρο. Μην επιτρέπεις σε κανένα να σου τη στερήσει.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το καλό παιδί το έθαψα, μαζί με όσους το σκότωσαν

Σε ένα κόσμο λάθος μείνε εσύ ο σωστός. Αυτό θα πει επανάσταση

Μην περιμένεις από άλλους, να κάνουν θαύματα για σένα, γίνε εσύ το θαύμα σου