Με κούρασαν τα ξένα θέλω, τώρα θέλω να θέλω, ότι θέλω εγώ


 «Να σπουδάσω Νομική, ήταν το όνειρο του μπαμπά», «Πρέπει να παντρευτώ, έχω μεγαλώσει, το λένε όλες οι θείες μου», «Είμαι ένα χρόνο παντρεμένος και δεν κάναμε παιδί, τι θα λένε οι γονείς μας;», «Στη δουλειά ζητάνε να καθόμαστε υπερωρίες άνευ αντικρίσματος, δεν έχω άλλη επιλογή», «Το αγόρι μου ζητά να ολοκληρώσουμε τη σχέση μας, εγώ δε νιώθω έτοιμη, αλλά αν δε το κάνω θα τον χάσω», «Όλοι οι φίλοι μου έχουν τατουάζ, piercings, γένια, ξυρισμένα μαλλιά,  αν δεν έχω κι εγώ θα είμαι out of fashion», «Οι γονείς μου είναι Σαρακατσάνοι, δεν γίνεται να τους φέρω για γαμπρό έναν Πόντιο», «Οι φίλοι μου καπνίζουν, όταν είμαι μαζί τους καπνίζω κι εγώ, αλλιώς θα είμαι ο φλώρος της παρέας», «Δε λέω στις φίλες μου ότι τις Κυριακές πηγαίνω στην εκκλησιά, θα με κοροϊδεύουν», «Να είμαι ήσυχος, να μη μιλάω, να μη δημιουργώ προβλήματα για να μη στεναχωρηθούν οι άλλοι» «Πνίγω τις ανάγκες μου για να μη με πουν εγωιστή», «Δίνω προτεραιότητα στα θέλω των άλλων για να είμαι το καλό παιδί».
 Και με τα δικά σου θέλω τι γίνεται; Με όλα αυτά που ουρλιάζουν μέσα σου τι κάνεις; Μούγκα; Για τις επιθυμίες σου που έγιναν εφιάλτης, τι λες; Πως πνίγεις το λυγμό; Πως κλείνεις τα αυτιά στην ψυχή σου που ζητά, παρακαλά για λίγη προσοχή; Που είναι η ζωή σου; Σε ποιου παπούτσια προσπαθείς να χωρέσεις ; Πόσο ακόμη θα αντέχεις να το κάνεις; Τι νομίζεις πως κερδίζεις;
 Φτάνει. Ως εδώ. Βάρα μια γροθιά στο τραπέζι και ύψωσε ανάστημα . Οργάνωσε τη ζωή σου με βάση τις δικές σου ανάγκες. Κυνήγησε δικούς σου στόχους. Φρόντισε τα δικά σου όνειρα να γίνουν πραγματικότητα. Αγάπα τα δικά σου λάθη και φρόντισε τις δικές σου πληγές. Βγες από καλούπια που δε σε χωράνε και ζωγράφισε τις δικές σου σελίδες, με χρώματα που ταιριάζουν στο γούστο σου.
 Φτύσε ότι σου χαλάει τη γεύση. Ζήσε ότι σε κάνει να νιώθεις ζωντανός. Πάλεψε με τις δικές σου ύαινες και βγες νικητής.
 Ακόμη κι αν δεν καταφέρεις να φτάσεις τους στόχους σου, ακόμη κι αν στο δρόμο σου γεμίσεις πληγές, ακόμη κι αν χρειαστεί να πέσεις και να σηκωθείς εκατομμύρια φορές, μην ησυχάσεις ποτέ. Μην μετανιώσεις. Και μόνο το ταξίδι για την Ιθάκη σου άξιζε.
 Να είναι όμως η δική σου Ιθάκη. Η Ιθάκη της καρδιάς σου.
 Πες «όχι»  σε ότι σε χαλάει, πες «ναι» σε ότι γουστάρεις πραγματικά. Μην δειλιάζεις. Αν κάποιοι σου γυρίσουν την πλάτη, να ξέρεις ότι δεν τους είχες ποτέ, δεν σε αγάπησαν ποτέ, ήταν εκεί μόνο όσο τους εξυπηρετούσες. Ήρθε η ώρα να φροντίσεις και την πάρτη σου.
 Κάτσε και σκέψου τι πραγματικά είναι δικό σου θέλω , τι γεννήθηκε από τη σάρκα και το αίμα σου. Βγάλε τα ξένα ρούχα από πάνω σου, βγάλε τα θέλω των άλλων από τη ζωή σου. Βγάλε τα πρέπει που σε ευνουχίζουν. Άνοιξε φτερά και πέτα μακριά από ότι σου τρώει τα σωθικά.
 Θυμήσου, πόσα από όλα όσα έχεις κάνει, ήταν για το χατίρι κάποιου άλλου και τι πραγματικά εσύ κέρδισες από αυτό. Τώρα θυμήσου και τι έκαναν οι άλλοι αντίστοιχα για σένα.
 Θα παριστάνεις για καιρό ακόμη το θύμα; Το άβουλο όν;
 Όσοι δεν έζησαν τα όνειρά τους ας πρόσεχαν. Δεν ήρθες σε αυτό τον κόσμο για να εκπληρώσεις κανενός άλλου τις επιθυμίες. Έχεις δικό σου προορισμό. Βρες τον. Γίνε ευτυχισμένος πραγματικά. Μην ευτυχείς μέσα από τις ζωές των άλλων. Μην αρκείσαι σε ψίχουλα ζωής.

 Άρχισε να αναπνέεις τον αέρα τις ελευθερίας. Σπάσε τα δεσμά των τρίτων. Ελευθερώσου.
 Μην το καθυστερείς . Δεύτερη ζωή δεν έχει.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το καλό παιδί το έθαψα, μαζί με όσους το σκότωσαν

Σε ένα κόσμο λάθος μείνε εσύ ο σωστός. Αυτό θα πει επανάσταση

Μην περιμένεις από άλλους, να κάνουν θαύματα για σένα, γίνε εσύ το θαύμα σου